dimecres, 30 de desembre del 2009

Intervenció de Síntesi

En la meva Intervenció de síntesi, a trets generals puc dir que la meva experiència al llarg d’aquests 3 mesos de la portada en marxa del meu bloc ha estat interessant i enriquidora.

Vaig començar amb algunes dificultats ja que mai havia fet cap bloc personal, però mica en mica em vaig anar animanet i vaig anar aprenent i vaig animant a fer noves entrades, les pràctiques “obligatòries” , les voluntàries, i mentre ho feia i anava “jugant” i provant gadgets. Penso que he acabat fent un bloc personal complet de les “coses” més interessants que hem anat fent al llarg del curs, sobretot en les assignatures de GITIC i COED.

Penso que la pròpia assignatura de GITIC no hagués estat tan productiva si no hagués sigut per la creació i el treball del bloc personal.

El Bloc també m’ha permès aprendre a compartir informació a molts usuaris, a opinar i donar el meu punt de vista públicament a través de la xarxa, a poder ampliar i compartir informació, a plasmar a Internet els exercicis i treballs fets a classe, etc...

He acabat aprenent forces coses sobre com dur un blog, i també descobrint el món dels Gadgets!

Ara que per fi he acabat el BLOC em sento content i realitzat ja que estic satisfet amb el meu BLOC i la feina que he fet en ell.


Fins aviat, i bon any nou!!!





Les meves dues intervencions triades són les següents:

La primera he triat la visita que vàrem fer al Cibernàrium de Barcelona.
Penso que va ser força interessant, sobretot totes les coses que es poden arribar a fer i pel serveris que aquest ofereix. La seva oferta em va semblar molt interessant.
M'he decidit a triar aquesta entrada perquè crec que és força complerta, tnat en l'aspecte de l'explicació de què és en si mateix el centre Cibernàrium com l'explicació que he fet dels serveix que ofereix, dades estadístiques, etc...

http://jordifdez.blogspot.com/2009/12/cibernarium-la-setmana-de-visites.html


La meva segona tria ha estat la sessió número 11 de classe, on vam veure què era la WebQuest i el projecte telemàtic.
He triat aquesta entrada perquè totes dues em semblen molt interessant i profitoses al hora de treballar i igual que en l'entrada anterior penso que estan força ben explicades totes dues.

http://jordifdez.blogspot.com/2009/12/sessio-11-de-tic-ultima-sessio.html


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada