diumenge, 29 de novembre del 2009

Segon dia de recitacions i debats

Aquest dijous dia 26 ha sigut el segon dia de recitacions i el meu dia de recitació.

Hem començat per les recitacions, i jo he estat el segon a fer-la. Me la sabia perfectament bé però els nervis m'han jugat una mala passada! m'he quedat gairebé en blanc... he tingut que mirar el full on la tenia apuntada i ni he entonat ni res... en fi!!!

Anava a triar per recitar un petit poema de la mestra i poetesa Lola Casas, la qual havia sigut mestra meva a primària. Però vaig pensar que era una mica massa curt el poema i al final em vaig decidir per un altre.

Per tant la meva recitació va ser un poema de Joan Maragall, titulat Els Reis, i diu així:


Aquesta nit han passat

I han posat la mà als balcons…

Els somnis dels infantons

han granat.

Cap a Orient se’n van tornant

al seu reialme confús,

a regnar-hi tot pensant

en Jesús.

He sentit avui el cor

matinejador dels nens?

Heu sentit el rastre d’or,

mirra, encens?





Seguidament vam presenciar el debat, l'únic del dia.

Destacaria que va estar molt ben argumentat i amb una molt bona introducció i conclusió final per part de totes dues parts.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada