dijous, 26 de novembre del 2009

Primers debats i primeres recitacions

El Dijous passat a la classe de comunicació oral, escrita i digital vam començar a fer les primeres recitacions individuals i els primers debats.

Primer vam fer les primeres recitacions, van ser molt variades, i alguns inclús no van ser del tot recitacions, alguns companys van fer alguna explicació sobre alguna tema o matèria.

En general van estar força bé... vàries persones van triar fer alguna poema, altres una història/conte... em vaig quedar concretament amb una, una història de l'autor Jorge Bucay, titulada "el cementiri", em va agradar molt, tot i que ja l'havia escoltant abans, fa anys...

A la segona part de la classe vam començar a fer els debats en grup.
El nostre va ser le primer grup... vam parlar sobre el tema de la nova llei que han proposat de treure de l'obligació d'estudiar fins als 18 anys d'edat. Penso que al final ens vam ensortir, tot i que ens faltava algun company al grup i amb alguns companys ho vam preparar amb poc temps... però penso que és un bon tema a debatre ja que és molt actual i força sucós...

Alguns punts clau que vam tractar van ser aquests:

- La no necessitat de canviar l'edat, sinó el sistema educatiu
- La voluntat de seguir estudiant o no un cop ja es tenen els 16 anys d'edat que és l'edat actual obligatòria.
- Mesura del govern per a rebaixar la texa d'atur.
- El futur nivell de les classes.

Si us voleu fer una idea aquí teniu el Ministre d'Educació, Gabilondo parlant de la noticia.




El segon debat el van fer un grup de noies, hi van treure el tema a debatre sobre les classes mixtes o d'un mateix sexe, crec que van fer una bona intervenció, i el tema també és força interessant...
Destacaria una cosa; em va sobtar que un grup anava tot de negre, i un altre tot de blanc, penso que és força original haver-ho triat així per part seva, de manera que es diferencien molt bé un grup de l'altre.

A la imatge següent el nostre grup d'exposició, la imatge l'he agagada del bloc de la Cristina.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada